POLITYKA PRYWATNOŚCI I PLIKÓW „COOKIES” plantica.pl
Niniejszy dokument reguluje Politykę prywatności i plików „cookies” sklepu internetowego prowadzonego w domenie plantica.pl (zwanym dalej Sklepem). Andrzej Gorzawski Plantica, ul. Kwidzyńska 6E 51-416 Wrocław (zwany dalej Sprzedawcą) dochowuje wszelkiej należytej staranności w celu poszanowania prywatności użytkowników Sklepu.
§ 1 AdministratorAdministratorem danych osobowych jest Andrzej Gorzawski Plantica, ul. Kwidzyńska 6E 51-416 Wrocław będący operatorem sklepu internetowego dostępnego pod adresem „plantica.pl”, dalej „Plantica”
§ 2 Sposób pozyskania danych osobowychDane osobowe otrzymujemy bezpośrednio od Ciebie podczas:
- a) Zakładania konta w naszym sklepie
- b) Składania zamówienia na naszym sklepie
- c) Wysłania wiadomości poprzez jeden z formularzy na naszej stronie
- d) Wysłania wiadomości na jeden z naszych adresów mailowych.
- e) Przeglądania sklepu Plantica i korzystania z usług w nim dostępnych
- f) Zapisu do newslettera
- a) Podstawowe dane o użytkowniku oraz dane kontaktowe (imię, nazwisko, adres IP, adres email, numer telefonu)
- b) Dane adresowe
- c) Informacje o zamówieniach i zamawianych towarach
- d) Inne dane podane przez Ciebie podczas kontaktu z nami
- e) Dane o czynnościach wykonywanych w sklepie „Plantica”
- f) Pliki cookie i dane przeglądarki oraz komputera
Przetwarzamy Twoje dane w celu:
- a) Umożliwienia korzystania z naszego sklepu internetowego, w tym do realizacji zamówień, dokonywania płatności i realizacji wysyłki zamawianego towaru.
- b) Umożliwienia zarządzania Twoim kontem i wglądu w historię zamówień oraz świadczenia usług dostępnych dla użytkowników sklepu.
- c) Obsługi reklamacji oraz zmian w złożonych przez Ciebie zamówieniach.
- d) Obsługi zgłoszeń i zapytań, które zostały do nas przez Ciebie wysłane.
- e) Kontaktowania się z Tobą w celach związanych z realizacją zamówień i świadczonych przez nas usług.
- f) Monitorowania Twojej aktywności w sklepie Plantica
- g) Prowadzenia działań marketingowych
- h) Prowadzenia analiz statystycznych
- i) Przechowywania na potrzeby archiwizacyjne
- j) Realizacji rozliczeń i dokumentów handlowych
W każdym momencie możesz cofnąć zgodę na przetwarzanie przez nas Twoich danych osobowych. W tym celu należy skontaktować się z Administratorem danych osobowych.
§ 5 Twoje uprawnienia w zakresie przetwarzania danych osobowychGwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich dotyczących przetwarzania danych osobowych: prawo dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania profilowaniu, a także prawo do wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Z praw tych możesz skorzystać za pomocą sekcji „Mój panel” w sklepie Plantica lub poprzez kontakt z Administratorem danych.
Masz prawo wnieść skargę w związku z przetwarzaniem przez nas Twoich danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych: Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
§ 6 Podmioty, którym przekazujemy Twoje dane osoboweTwoje dane osobowe przekazujemy podmiotom wspierającym nas w realizacji Twoich zamówień i świadczeniu pozostałych usług:
- a) Operatorzy płatności
- b) Firmy kurierskie
- c) Dostawcy usług marketingowych i informatycznych
- d) Firmy hostingowe
- e) Organy publiczne i rządowe – gdy jest to wymagane w celu zapewnienia zgodności z obowiązującymi przepisami prawa lub wynika z podejrzenia naruszenia regulaminu sklepu Plantica
- f) Strony trzecie, wspierające nas w świadczeniu usług dostępnych przez sklep Plantica
Przechowujemy Twoje dane osobowe przez cały okres realizacji zamówień i innych usług dostępnych przez sklep Plantica, a także po ich zakończeniu, do momentu wniesienie przez Ciebie sprzeciwu dotyczącego ich przetwarzania.
Twoje na dokumentach handlowych są przechowywane przez cały okres, jaki jesteśmy zobowiązani do zachowania tych dokumentów w celu spełnienia wymagań prawnych i umożliwienia ich kontroli przez organy publiczne.
§ 8 Profilowanie danych osobowychTwoje dane będą przetwarzane automatycznie (w tym w formie profilowania) w celu przedstawienia spersonalizowanej oferty oraz w celach statystycznych.