Jak dokonać reklamacji produktu?

Szanowni Klienci firmy Plantica,

Dbamy o jakość naszych produktów i zawsze staramy się zapewnić Wam najlepsze doświadczenie zakupowe. Jeśli jednak zdarzy się sytuacja, w której jesteście niezadowoleni z zakupionego produktu, chcielibyśmy, abyście wiedzieli, że jesteśmy tutaj, aby Wam pomóc.

Z przyjemnością informujemy, że przyjmujemy zgłoszenia reklamacyjne dotyczące naszych produktów. Dzięki naszemu nowoczesnemu systemowi online, możecie Państwo łatwo zgłosić reklamację w kilku prostych krokach. Po dokonaniu zgłoszenia, zostanie ono przekierowane do naszego systemu, gdzie zostanie dokładnie sprawdzone.

Aby zgłosić reklamację online, prosimy kliknąć w poniższy link:

Zgłoś reklamację

 

Prosimy do opisu problemu dołączyć także numer zamówienia w naszym sklepie lub numer paragonu/faktury.

Nasza firma zawsze stara się rozpatrywać reklamacje z należytą uwagą. Po zaakceptowaniu zgłoszenia, nasz wykwalifikowany pracownik odezwie się do Państwa, aby uzgodnić dalszy proces postępowania w sprawie reklamacji. Jesteśmy zobowiązani do tego, abyście Państwo byli w pełni zadowoleni z naszych produktów.

Dziękujemy za zaufanie, jakim obdarzyliście nasze produkty, i za wybór Plantica. Jesteśmy gotowi pomóc w rozwiązaniu wszelkich problemów, jakie mogą się pojawić podczas korzystania z naszych produktów.

Z poważaniem,
Zespół Plantica